Thursday, 26 June 2008

I WANT YOU! TO VOTE FOR US!



Photobucket


Hey homies! Hope your all well. So yeah, its coming up to that time of the year again, the legendary kerrang awards! We would love to be nominated for something again, and maybe even win another shiny trophy! so if you have the time to spare, go vote for us! you may also win your own table at the kerrang awards! which is a good prize to win! its a great excuse to melt your mind with booze, thats what i'll be doing!

ALSO! we have brand new merch in the store, go check it out, click here. i think you'll agree its quite nice. theres also more stuff coming in very soon. so keep your eyes peeled!

i think thats it, cheers for reading! love you!

oli xxx




18 comments:

Anonymous said...

Awesome, we wonder where we can buy tickets to the london show//Sykesgeeks

Sheena said...

i voted about 20 times for both!
ugh, i wish i could win the table but im not old enough. :(
and you guys are amazing!
cheers!





sheena xo

Anonymous said...

I love oli ^_^
Voted (:

PaoloPJ said...

hi, thanx
this is hardcore :)

Anonymous said...

I've got my tickets :) November 1st :) can't wait for suicide season

Luke said...

Oli, I have voted so many times my fingers are bleeding and I need to let the computer cool off for a while.
Good luck at those awards.
Wouldn't mind seeing it...

xFreshTillDeathx said...

:OOO fucking great cloth ... Sweet




hi dudes

http://bleed-real-massacre.blogspot.com/

Sweet Gia said...
This comment has been removed by the author.
Sweet Gia said...

I just voted about ... times (i didn't count it). It so many times!!!
And my fingers are sooo... hurt now!!!
But i don't matter.
Hope you win for both categories.
Come meet for fans in Indonesia, please...
I know here there are so many of your friends. So, just come.
Great songs, and great unique voice for Oli.

danaini said...

done. :)

мαуαng dєgєѕniαяi said...

I VOTED YOU GUYS <3<3

The Fabulous Sylwia Skow said...

ive only voted for you guys everyday of this summer!
haha you guys are amazing,
i cant wait to see you at warped tour in chicago!
your gonna tear the floor up.

xoxo Sylwia Skow.

imdashit said...

i voted for you guys so fucking much that i think my fingers are gonna fall off there all fucking cramed up good luck
hope you guys win

JoshtheLoserface said...

i voted for you guys soo much!
BMTH is the best EVAA!!

taylikebang said...

def voting for you guys.
<3

Anonymous said...

Oli you naughty boy..... melting your mind with booze.... your like the mini version of SLASH haha...... thats what he does every chance he gets haha!

Sam brown said...

i wonder why somtimes it so hard to tallk to band weather it being someelses mans there myspace, i think or there to busy =) of course they have a life to and being famous and all makes everything more fun and more busy. But somtimes id really like to talk to ollie or anyone in the band really. I saw you guys twice your great live your great not live. And your music is in A get away and i need it and love it =D - sam

Anonymous said...

Bmth polease come to malaysia ...we love u guys