Monday, 4 August 2008

Canada

So we made it into Canada very easily. Some bands had been at the border for like 5 hours so we were lucky to get straight through.
Now were in winipeg and its a holiday so everythings closed. So theres not much to do other than sit in a hotel.
We went to a chinese but im sure they served me dogs and cats tasted awful
Hotels a/c is pretty sweet though, some graffiti of a unicorn outside to.
Im sure this is turning into my own personal blog no one else posts on it.
Suckas.
Curtis.
x.

40 comments:

daisy said...

yeahhh canada!
you guys need to come back to toronto!

Pascalll said...

Keep posting dude, the posts are cool- Even if it's just you x

matt said...

play a show in winnipeg :)

Sweet Gia said...

Keep posting!
Don't ever think about 'no-one-ever-leave-a-comment-to-you'
Blog is for everyone.
And it's good to know what you're doing in your holiday!!!
Maybe you must posting and posting and never stop, dude!!!

Sweet Gia said...

So, when will you come to Indonesia?
;p

stijn said...

haha yea the rest of bmth is dead lazy for sure.
do they kno how to party in canada?

have fun at warped'!
cheers

Danii said...

I love how your the only person who really leaves us any shit Curtis.
Tis' why you are so kickass.
Can't wait til your UK tour starts.
x

DeathNote said...

Come to Israel :DDDDDDD

BELÉN A said...

Come to Argentina! x
i love you guys ♥

Anonymous said...

Come back to montreal!

Also when the hell are you going to release a new track come on!

Kamila said...

you guys should really come back to chicago<33

Justin said...

new song new song new song. anyways... i'm wearing a shirt with your signature on it... i feel kinda cool...

you guys pwned warped in camden. f'sho.

Anonymous said...

lol curtis your my favorite anyways!

Marielle said...

its ok curtis.
we all love you!

Michelle. said...

Curtis is wayyy cute. Ohh well keep writing. :)

Alyssa said...

lmao.
Curtis , you are the shit.

JamieAllOver said...

hope your having an awesome time playing warped
im stoked about seeing you guys in sheff in october!

lauraaa. said...

curtis ily :D

Ana_Sophie*Rawwwrr said...

Please, come back in italy
T________________T
I'm waiting to you return at the vidia with all my heart..

Anonymous said...

Just :)

Anonymous said...


POST VIDEOS !!

:)



I LOVE YOU CURTIS !!!!!

Anonymous said...

Yee yee!cannaddaa!!
you guys def. have to come back
to saskatoon!! it was great having
you guys there hehe :]]

bmwdoeslove said...

i wanna go to canada!
keep posting, you guys amaze me:D

Anxiety said...

*Winnipeg :b

saekuto said...

i got sick on chinese food too last week D: wtf do they serve us anyway?

Nikiii said...

Awww, Curtis your so cute. I miss you and you have to come back to Chicago. :] hahah

I love everything you post. lol

Anonymous said...

Well, that all might be fun!
But I think
You should still come back to auz
Ill paint a unicorn on the side of the hotel for you! Ha :D

Anyway keep posting
Atleast one of you have the time to write a blog.
x

Kayrah.

Anonymous said...

COME TO VANCOUVER !! IVE WAITED FOREVER! PLEASE COME SOOOOOON! YOU GUYS PWN! THankz.

cutesicle said...

MAKE MORE TOUR DATS IN CANADA COME TO TORONTO HAMILTON AND LONDON ONTARIO I LOVE YOU GUYSS!!!!!!!

P.S I WANT TO PARTY NAKED WITH BRING ME THE HORIZON :D

Melissa said...

lmao i'm chinese...you guys should come here - i'll cook you a dog!

no. but really, i can't wait for the US tour. SAN FRANCISCO!!

Anonymous said...

hey i know u dont controll where you go on tour but why dont you guys ever come to winnipeg to play a show

Anonymous said...

come to britsh coumbia, please! sumtime

heyitsdeea said...

haha, come in romania=]]
x.

glebie said...

"Im sure this is turning into my own personal blog no one else posts on it.
Suckas.
Curtis.
x. "

LOL haha

&kenysha; said...

i'm sorry about your chinese food, that kind of sucks.

Anonymous said...

Hey mannn. I know wpg. is a shit town., but come on give us a break. lmao. you know it would have been more fun if it weren't a holiday. lmao i suppose this is super late but w/e. lmao. must be said., and im sure it has been countless times. fucking awesome show guys. keep up the good work. and if you get bored in Wpg. if you come again., which you should. dont forget you will always have fans waiting like 3 hours outside before your shows. and i mean., we love you guys., so feel free. =]
miss you guys come back to wpg. >>Stay gold and keep it hot.

Love your friendly neighborhood spider man. Anneke Beer of Wpg. Manitoba. Canada.

spazz said...

Ahah! Man, I'm pretty sure I know who drew that unicorn! A bunch of my buddies high on lsd/xtc(my buddy thought he seen one, even though that sounds a tad to overdramatic). I heard you guys met two hot girls from winnipeg, Terra and Cathy? Hot girls eh? I was so at your concert, you guys were EPIC at TOC! Come back, so we can smoke a joint and drink some Gin&Juice! Keep on making that deadly music you guys do. Oh yeah, smoke weed everyday!

איתמר said...

Come to ISRAEL Please Please

We LOVE YOUU

Anonymous said...

you guys suck you wankas, you suck at COD too
queers, whos the fat kid in the bands

WANKAS

Anonymous said...

I know this was posted a million years ago. but i really think you need to come back to winnipeg because i was going to go to that concert but since i was.. well underage... parents. come back plleeaassee !! <3 <3 I fucken love you guys so Fucken much ! <3