Wednesday, 13 August 2008

The Comedown - Bring me the Horizon

36 comments:

Aleksandr. said...

haha sweet vid. theres like a message in it, but most of all pretty funny.
the comedown is totally different indeed, but it still has that bmth swing.

Syked for Suicide Season!

alyssa said...

hahahaa
best video I have ever seeeen.
great job guys :DD

<3

amber horizon said...

you guys have never
ceased to amaze me
incredible
xo

Anonymous said...

Haha Arnold got owned!

skumbananerna said...

so different but still so you guys. were really impressed and kind of proud since it was a swedish producer, right? :)

XOXO skumbananerna @ myspace

skumbananerna said...

so different but still so you guys. were really impressed and kind of proud since it was a swedish producer, right? :)

XOXO skumbananerna @ myspace

rimmer283 said...

the person sitting down in opening scene is matt nicholes older brother :)

drop_dead_danni said...

amazing video.
i love the new sound. [:

jaz said...

rimmer283 - are you serious?!

sofia said...

SOunds gr8. luv it. <3

Sushi! said...

a message?!?! are you haveing a fucking LAUGH

martahatesyourvoice said...

new sound.. but it sounds good, anyway i kinda prefer the old bmth, but maybe is just that i may have to get used to it. :)
however great job!!

abby-x said...

Yeah it is completely different obviously, but I actually like it.
Which is a huge fucking relief.

sno said...

i really like the new kind of vocals...
reminds me of gallows somehow.
oh, and i preordered the album today. you guys rock. :)

Sierrrrrraaa said...

Omg,i LOVE this song!

and oliver and matt looked so cute,haha.

Anonymous said...

weak shit
what happened to you guys?!?

joe said...

i heard its tom barnes dressed as predator? he is a fucking giant ha

satsùkii said...

yeahhhh good songs =D i love you ♥♥

Adriannn said...

New song sounds amazing!

Can't wait for the new album!
=D

Anonymous said...

fucking weak. i've heard 6 of the 10 songs and all are shit. don't get me wrong, i'll still have every goddamn song from edge of your seat, and count you blessings on my playlist, but i won't buy this trash. oli, if you blew your voice just fucking say so.....don't fuckin lie and say we just wanted to change it up. new album = epic failure. if i wanted to hear bullshit i would just go buy a dillenger's escape plan cd.

Lenna said...

OMFG, i love this new video.

Needlez said...

u did a good job on experimenting new sounds.

the comedown is in my top fav songs list :D.

mandi said...

I like this new song a lot.
But I still prefer the old BMTH
better. =(

xoxo

Olivia [DF] said...

hehe.
^_^
Seems like Predator is having a bad day.

Nice video!
I love it.

MurderDoll said...

LOVE your new stuff
very awesome! (:

Sweet Gia said...

Hahahaha
So funny!!!!
The sound's so different... Mmm.. pretty good. Actually i prefer the old bmth, but i really appreciate the experiment of music you're create.
I love it.
And your funny video makes me feel happy in my hard days (because i'm so busy at my school).
Great job.
Stay metal!!!

hawa NAïVE said...

guys!i like yewwwwwwwwwwwww

K311y 0h said...

This was posted the day I saw you guys on warped tour.
I watched the video before I went, haha.
Anyway, I love it, and I love you guys.

iwrestledacharleyonce said...

im going to your concert November 22nd!
aka my birthday(:

my friend was likeee
'What if they sing happy birthday!?'

hehe doubtfully:P

ill be the kid wearing the 'its my birthday' sign(:

ReneeGoesRawrr said...

okay..
like i loove this shit is is
really creative..

DropDead!<33

eSzTeR said...

yeah, september is suicide season... fucking good the new video. hahahaha (Y)

kayla ward said...

the video was ill aka sickk!!

come to omaha nebraska!

erawwrr said...

damn!! i love OLIVER nad lee. gahhhh. *hugs lee. lols. this vid is about monster. lol. i thought it was a real human with his custom. hahhaa. I LOVEEEE LEEEE!!!

FAN GUY said...

hey guys, i know your already workin on a video but i had a really cool idea for a video for the song Diamonds arent forever. email me if you wanna look into it. just thought id throw it out there.

rafa said...

coooooooooooooool

aliensategranny said...

Nicce.